eğitimlerimiz

Tüm eğitimlerimiz hakkında bilgi alın.

TEMEL PRENSİPLER

Prowest, tüm eğitim projelerinde bütünsel iş geliştirme çözümleri yaklaşımı ile öncelikle gerçek ihtiyacı belirler ve eğitimleri bu doğrultuda projelendirir. Prowest’in eğitim projelerinde uyguladığı temel prensipler aşağıdaki gibidir:

  1. Katılımcılar için ‘önemli ve öncelikli ihtiyaçlar
  2. Talep edilen eğitim ile ilgili süreçleri çalışanlarınızla birlikte yaşamak
  3. Gerçek müşterilerle gerçekleştirilecek performans değerlendirme anketi
  1. Eğitim katılımcılarına iş ortamında uygulama geliştirme desteği verilmesi.
  2. Eğitimlerde alınan bilgilerin pekiştirilmesi ve unutulmaması için sonraki eğitimlerde yapılacak hatırlatma ve sertifika başarı puanının belirlenmesi süreci.
  3. Her seminer sonunda katılımcılar tarafından doldurulan değerlendirme formları dikkatle incelenir. Bu formlara dayanarak hazırlanan “Eğitim Değerlendirme Raporu” firmanıza gönderilir.
  1. Eğitimcilerimiz; eğitim verdikleri konularda, alanlarında başarılı uygulama deneyimlerine sahiptirler.
  2. Katılımcıların, konuları teorik bir bakış açısından değil tamamen uygulamaya ilişkin açıdan değerlendirmeleri ilkesi esastır.
  3. Seminerlerimiz, katılımcıların faydasına, iş ve özel hayatın bütününü ele alır.
  4. Seminerlerde konular, katılımcılarda davranış değişikliği gerçekleştirmek için, motive edici tekniklerle günlük yaşamdan somut örnekler verilerek sunulur.
  5. Eğitim içeriği ve veriliş tarzı katılımcıların öğrenim ve kültür seviyesi dikkate alınarak hazırlanır ve kolayca anlaşılması hedeflenir.
    Eğitim içi ve sonrası work-shop ve anket uygulamaları gerçekleştirilir.
  6. Katılımcıların yaşadığı problemlere yönelik ‘Vaka Yönetimi ve Proje Çalışması‘ uygulanır.
    Eğitimlerde eğlence ve görsel sunum ilkeleri uygulanır.
  7. Rol oynama ve video kayıtları izlenip, tartışılır.

Satış – pazarlama eğitimleri

  • Profesyonel bölge yönetimi
  • Satış yönetimi
  • Şampiyon satıcıların başarılı uygulamaları
  • Müşteri odaklı hizmet
    Satışta sözsüz iletişim
  • Kazandıran pazarlık
    Satış için finans

Mağazacılık eğitimleri

  • Merchandising & buying
  • Renklerin renkli dünyası
  • Hazır giyim ürün bilgisi
  • Müşteriler nasıl alışveriş yapar
  • Mağaza yönetimi
  • Perakende satış becerileri
  • Satışta sözsüz iletişim
  • Müşteri odaklı hizmet

Yönetim geliştirme eğitimleri

  • Hedeflerle Zaman Yönetimi
  • Yönetim Becerileri